7.5.07

Blogimiitti 25.5. klo 18 alkaen Sohwilla

Koska kalenteri tikittää, niin styrangit 40100 ja Fotomik löivät päänsä yhteen ja päivän lukkoon:

Tervetuloa
Jyväskylän Blogimiittiin:
Perjantaina 25.5.2007
Paikkana Sohwi (kartta)
Kokoontuminen klo 18.00
Ruokaillaan n. klo 19-20 alkaen
Tarvittaessa istutaan koko ilta

Tämä kutsu on tarkoitettu kaikille, joiden sydäntä lähellä bloggaaminen millään tavalla on. Mitään sisäpiirimeininkiä ei ole, vaan jos tekee yhtään mieli tulla, niin tule :)

Meille on siis varattu kabinetti, joka on savuton. Tupakointiin löytyy mahdollisuus muualta baarista tai terassilta. Illan aikana on tarkoitus syödä, mutta paikalle saa tulla ilmankin.

Valokuvaaminen on varmaan illan yksi puheenaihe ja harraste, mutta henkilökohtainen kuvauskieltokin onnistuu. Eli jos haluaa säilyttää oikean nimensä/naamansa piilossa, niin sitä kunnioitetaan.

Sen tarkempia ohjelmanumeroita ei ole luvassa, mutta toki saa keksiä ja ehdottaa.

Ennakkoilmoittautuminen ei ole pakollista, mutta jättäkää toki tervehdys linkkeineen kommentteihin, niin ihmiset voivat halutessaan tutustua toisensa blogeihin jo ennakkoon.

Ja levittäkää sitä sanaa!

Tunnisteet:

15 Comments:

Blogger Tero Heiskanen said...

Yritän päästä paikalle.

5:32 ip.  
Blogger Antti-Juhani Kaijanaho said...

Viikonloppuna on vihreiden puoluekokous (jossa olen äänivaltainen edustaja), joten en tiedä, pääsenkö paikalle. Yritän toki.

6:53 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

En lupaa mitään mutta saatan tulla paikalle. Välttämättömänä mutta ei riittävänä ehtona on että henkilöyteni jää miittiporukan omaan tietoon :)

6:58 ip.  
Blogger 40100.net said...

Painoarvokas: Onnistuu :)

7:18 ip.  
Blogger Iiro said...

Olen taas paikalla jos ei tule jotain odottamatonta menoa.

7:19 ip.  
Blogger Base said...

Mä tuun kans taas. :)

9:26 ip.  
Blogger Jose / ajastaika.com said...

Merkkasin kalenteriin ja koitan ilmestyä paikalle! Nyt ei kyllä voi käyttää mun pinkkejä hiuksia tuntomerkkinä... Ei kun onhan mun etuhiukset sentään vielä pinkit. :D

10:55 ip.  
Blogger Mikko J. Kalavainen said...

Ai Miehen Puoliintumisaika on JKL-blogi? En oo tajunnu lainkaan. Outoa.
Ja Johanna: kannattaa muistaa että tuohon on vielä pari viikkoa, et voi itsekään tietää mikä kohta päästä on pinkki ja mikä ei.

Ja siis tulentulentulen minäkin tottahan toki. Jos se nyt on epäselvää jollekin.

12:54 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Hmmzzzzz, saas nähhä. Perjantai ja 18:00 tarkoittanee otollista nousuhumalaa, mutta kassotaan jos uskalla tuopin tulla vaikka naukkaisemaan. Jännittää tuo ihmisten näkeminen aina vienoisesti.

8:20 ap.  
Blogger Halo Efekti said...

Jos ei iske meteoriitti päähän ennen H-hetkeä - niin olen tulossa.

11:29 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

pärkkele!!

enhän mä pääse!! mullon iltavuoroviikko ja mä pääsen Vaasas töistä vasta tollon.. saatte miittailla tällä kertaa ilman minun ihastuttavaa läsnäoloani..

mitä työ roistot ootte tollasia päivämääriä valkkailleet mun kvartaalinettipimennon aikana??

7:46 ip.  
Blogger Mikko J. Kalavainen said...

Elä valita, onhan sulla "bulvaani" täällä, informaatio kyllä kulkee.

Harmi sinänsä, suakaan ei nää enää muuten ilmeisesti.

5:02 ip.  
Blogger zache said...

Möks, ilmoittaudun kanssa tulemaan jollei mitään ihmeellistä satu.

5:49 ip.  
Blogger Kapa said...

Jepsistä, tulossa olen, jos Mikkelin avajaisista selviän hengissä, on edellisenä päivänä (Stereokuvan taikaa). Toinen pointti on se, että jos ilma on mieltä hivelevä, niin jatkan Saimaan rannalle mietiskelemään. Näilla reunaehdoilla olen tulossa

Kapa

9:38 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Hienoa! Pidot paranee ja paranee :)

12:03 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home